Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Muistakaa tämä
Syövästä parantunut, Hempukka, suvi06, Julia, Kevätmieli ja kaikki muut...jään kokonaan pois näistä keskusteluista.
Syy on siinä, että ylläpito otti minuun yhteyttä ja olisi halunnut lainata muutamia osia viesteistäni Syöpä -lehden numeroon, jossa käsitellään syöpään sairastuneiden ajatuksia seksuaalisuudesta. kirjoitin aiheesta taannoin muutamaan otteeseen oikein sydän veren kanssa...onhan se niin koskettava aihealue.
yhteydenotto henkilökohtaiseen sähköpostiini loukkasi minua syvästi. syyt siihen ovat moninaiset, enkä koe tarvetta lähteä niitä tässä selvittämään.
jatkan tulevaisuudessa asioideni, tuntojeni käsittelemistä yksin ja perheeni kanssa. alusta saakka minulle on itse asiassa ollutkin selvää, että heissä on tukeni ja turvani.syli ja lohtu. ilo ja juhlamieli.
Voikaa kaikki hyvin jatkossa. Käyn kyllä lueskelemassa välillä, mitä teille kuuluu... mutta kirjoitteleminen osaltani loppuu tähän.
- Jumalaan uskomisesta...Hennie
- *pyytää anteeksi*Hennie
- Re: Jumalaan uskomisesta...syövästä parantunut
- Re: Jumalaan uskomisesta...syövästä parantunut
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- Re: Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissateenkaari
- Muistakaa tämäsyövästä parantunut
- Re: Muistakaa tämäsuvi06
- Re: Avecillesyövästä parantunut
- Re: Avecillerapsi
- Re: Avecilleavec
- Re: Avecillesyövästä parantunut