Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Muistakaa tämä
Hei Avec! Ei kaste vauvana ole kovin monelle askel uskoon. Vauva on kastettaessa aivan tietämätön kaiken maailman sakramenteista. Myöskään kirkollisveron maksaminen ei ole oikeanlainen uskontunnustus, niin kuin kuulin yhden ihmisen vakuuttavan! Oikeata uskonelämää on henkilökohtainen suhde Jeesukseen, syntien katuminen ja armon vastaanottaminen. Sen jälkeen jo luonnostaankin etsii yhteyttä Kristukseen, tulee halu lukea Raamattua ja etsiä kaikessa Jumalaa.Minä olin ennen sairastumistani syöpään siinä normaali-luterilaisessa tapakristillisyydessä: kastettu, ripitetty ja vihitty avioliittoon. Vasta viime kesänä löysin elämääni Jeesuksen ja huomasin, että Hän elää ja vaikuttaa aina ja ikuisesti. Sairaudet ja murheet eivät pysty enää vaikuttamaan niin voimakkaasti ja masentamaan kuin ennen. Ehkä olet oikeassa siinä, että myöhemmällä iällä uskoon tuleminen on voimakkaampi kokemus kuin niillä, jotka ovat lapsesta saakka saaneet elää elävässä yhteydessä Jeesukseen. "Se joka saa paljon anteeksi rakastaa paljon"!
Mun mielestäni tämä foorumi on erittäin hyvä paikka keskustella uskonasioista ja evankelioida, "sillä eiväthän terveet tarvitse parannusta, vaan sairaat." Ja tämä tarkoittaa siis myös synti-sairautta! Siunausta kaikille! T. Hempukka
- Jumalaan uskomisesta...Hennie
- *pyytää anteeksi*Hennie
- Re: Jumalaan uskomisesta...syövästä parantunut
- Re: Jumalaan uskomisesta...syövästä parantunut
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- Re: Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissateenkaari
- Muistakaa tämäsyövästä parantunut
- Re: Muistakaa tämäsuvi06
- Re: Avecillesyövästä parantunut
- Re: Avecillerapsi
- Re: Avecilleavec
- Re: Avecillesyövästä parantunut