Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei vaan kaikki!!kiva kuulla teistä taas.minulla olotila ihan hyvä,mitä nyt tällä viikolla on väsyttänyt tosi kovasti,leikö vaan matkajännitystä ja loman odotusta kun olen huomenna lähdössä ensin risteilylle ja sitten tiistaina lähdemme Thaimaaseen ja ensimmäistä kertaa.
minä olen nyt ollut ilman glivekkiä kaksi kuukautta ja log.alenema oli silloin 8.8.-07 laskenut -3.2:een (aik.-3.6)ja sen jälk.otetuista näytteistä en ole tietoinen.no,olen ajatellut että kun menen 14.11 seuraavaan luuydinnäytteeseen ja Porkkaa tapaamaan,niin saan kuulla ja luulenpa että Glivecin popsiminen alkaa minullakin uudestaan.
vaikka menee hyvin niin heti kun esim.on normaalia väsyneempi olo niin kyllä heti ajattelee että no tautihan se siellä taas muistuttelee olemassaolostaan.
OIKEIN HYVÄÄ JATKOA TEILLE KAIKILLE JA KIRJOITELLAAN!!
ps.olisi kiva kyllä tavata mutta minä asustelen täällä kymenlaaksossa,eihän matka ole pitkä mutta hankaloittaa kuitenkin
terv.sirpukka