Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Hei kaikille pitkästä aikaa minunkii puolesta :)Itse olen menossa huomenna lääkärin kontrolliin ja hiukka jännittää sekä on pupuja housuis?
Mua ain jännittää tuo kontrolli.
Itse olen koko kesä/syksyn voinut tosi surkeasti kipuineen, turvotuksineen, kramppeineen sekä hiukan ihottumaa käsivarsissa.
Lisäksi on nuo muut sairaudet jotka ovat ihan sekaisin johtuen mistä, ei tiedä hemotologian lääkärikään joka seuraa niidenkin tilannetta. Olen saanut kipupiikkejä nyt kolme kertaa, johtuen hermokivusta sekä tuki-liikuntaelin sairauksista. Ne yhdessä tämän taudin kanssa vie hiukan mehuja.
Nyt alkoi sunnuntaina jälleen alaselkää polttelee samaan tapaan kun silloin kun tämä tauti todettiin ja se loppui kuin seinään kun Glivec aloitettiin, nyt sama alkoi taas eli epäilyttää onko nyt jotain muutoksia taudin suhteen.
Mitään muutakaan oireen tms. syytä en tähän löydä??
Väsymys on myös aikalainen väliin ja uupumus.
Viime kerran tuloksista oli suht' hyvät arvot ja HB vain ei ota nousemistaan max 123, B-TROM 358. Luuydinpunktio otetaan viel tän vuoden puolella, kun se otettiin viimeksi yli vuosi sitten.
No eiköhän täs pärjäillä ja odotella talven tuiskuja ja paljon lunta. :)
Itse asun Etelä-Savossa, joten matka minulle pitkä tapaamisiin.
Kaikille syksyisiä päiviä ja pidetään itsestämme huolta :)
<3 vaapukka