Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
TervePimeitä aikoja taas elellään. Flunssakin tuli ja kesti yli kaksi viikkoa. Piti olla muutama päivä pois töistä kun tuntui että keuhkot tulee pellolle. Onneksi arvot on kunnossa ja PCR arvokin on laskenut log -3,5 Glivecillä. Kolmen viikon päästä kuulen viimeisimmän testin tuloksen. Interferon ei minulle vaikuttanut luultavasti ollenkaan ja lääkäri sanoi että olen siinä mielessä erikoinen tapaus muihin Stop-testissä olleisiin, koska interferon on vaikuttanut muihin ehkä tehokkaammin (Glivec toimii minulla hyvin). Onneksi minulta on saatu hyvin luuydinnäytteitä, joista ehkä saadaan selville miksi nuo minun kantasolut käyttäytyy erillain kuin muiden. Noita asioita kun tutkijat saavat selville niin parannuskeinot lisääntyvät koko ajan. Toivottavasti tämä pimeys jouluksi valkenee.
t.Jussi