Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KML
Moi!Minä tarkoitin allergiakyselyllä sitä, että onko kellään glivec´in käyttäjällä tullut jokin uusi ruoka-aineallergia tai joku entinen voimistunut (lähinnä kurkkua kuristavaa lajia).
Minulla on ainakin pähkinä ja manteli pahentuneet selvästi, moni hedelmäkin jo joko kirveltää suuta tai sitten tulee juuri se ahdistava tunne kurkkuun(kiivi,viinirypäle ainakin).
Ja voimakkaasti maustettujen ruokien kanssa (etenkin punaviinin kera nautitut) muuttavat posket ja kaulan helakanpunaisiksi ja kuumottaa, kuumottaa...
Tällaista ei ennen glivec´iä ollut.
Minulle ei ole mitään uusia ihottumia tullut, atooppinen iho vaivannut ennenkin sähkölämmitysaikoina.
Nuo normaalit krampit,turvotukset,kolotukset ja väsymykset löytyy kyllä kaikki, se on selvä se.
Mukavaa syksyn jatkoa,
olkaahan aktiivisia ja ilmoittautukaa kml-tapaamiseen (kts. mitä Pankko kirjoitti asiasta),
terveisin Nasuli