Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Kiitos onnistuin löytämään yksityisviesti paikan.

Olin viikon sairaalassa jonkun viruksen kun olin saanut. Kuumeet oli 40:ssa, kovat kivut ja ripuli ja tiputuksessa olin 4 päivää. Onneksi kokeet pysyi kurissa, vain HB 112 ja B-TROM nousi 400:n ja tietty punasolut tippui hiukan.
Minulla oli hyvä tuuri, kun oma hematologianlääkäri kävi kierrolla vain minua hoitamassa. Ehkä siksi kun olin niin huonossa kunnossa. No ei ainakaan sitten muut töpiksIneeT, kun muutenkin ovat ain huuli pyöreenä jos joutuu jostain muusta asiasta sairaalaan sisälle.
Onko kellään kokemuksia miten teitä hoidetaan kun tai joudutte sairaalaan muusta syystä.
Glivecin kanssa tulee olla tarkka, koska olen ymmärtänyt ettei ihan mitä vaan saa määrätä muita lääkkeitä sen kanssa. Ainakin minä olen sellaiset ohjeet saanut.
No nyt ollaan toipilaana, kun vatsa ei ole rauhoittunut vielä. Tuloksia vielä tulematta.
Toivottavasti säästytte tälläiseltä syksyn virukselta, on meinaan karsee :(

Kaikkea hyvää ja joulun odotusta :)
<3 vaapukka
vaapukka | 22.11.2007 klo 21:22:40
  • KML
    nasuli
    24.10.2007 klo 12:52