Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Ei minullekaan ole mainittu mitään lemmikkieläimistä.Jos ne eivät ole aikaisemmin aiheuttaneet mitään oireita ,niin eivät ne nytkään varmaan niitä aiheuta.
Kyllä minullakin on kipuja lantion seudulla sekä olkapäissä .Myös polvet ovat alkaneet tuntua jäykiltä.Kipulääkkeitä en ole vielä ottanut.Viime lauantaina teki mieli mennä lavatansseihin,vaan ajatukseksi se vaan jäi.On lantion seudulla sen verran jomotusta,ettei tanssiminen olisi tainnut oikein luonnistua.
Minulla on heti Juhannuksen jälkeen seuraava kontrolli.Ennen Juhannusta on labrakokeet.En vielä niitä mitenkään jännitä.Näistä luustokivuista täytyy mainita lääkärille.Röntgen kuvat ovat osoittaneet,että lantion,alaselän ja pään luissa on muutoksia.
Kun olen lukenut näitä kirjoituksia (kaikki ovat asiallisia )tällä Myelooma palstalla,niin olen tullut siihen tulokseen,että olen ainoa mies joka kirjoittelee tänne omasta sairaudestaan.Oman tyttären kirjoitukset isänsä sairaudesta ovat tietysti kirjoitettu miehen oireista.Jos joku muu mies kirjoittaa tälle palstalle,niin voisi mainita siitä.Silloin minäkin voisin keskustella jonkun kanssa mies näkökulmasta.Välillä tuntuu siltä ,että naiset vaan keskustelevat keskenään ja toivottavat toisilleen hyviä vointeja ?????
TYKS:ssä syöpäsolut määritellään merkillä S-IGA ,se vastaa IgG sekä myös Paraproteiini arvoa.Tämä S-IGA viitearvo on 0.88-4.84 miehet.Minulla on nyt tämä arvo viitearvojen mukainen.
Hyviä vointeja ja aurinkoista mieltä Seliina,iitsu,nikki,Linnu sekä muut!
aarsu | 7.6.2007 klo 16:28:36