Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tähystysleikkaus

KiitosSelina,että edelleen surffailet palstallasi.Samoin voimia sinulle Nikki,uskon,että kuntosi paranee nopeasti.Ainakin asenteesi tuntuu olevan ihan ok.Olen kirjoittanut tuonne Syöpä keskusteluun otsikolla Syöpä ja liikunta.Sieltä on tullut ihan mukavia vastauksia.

Lähden kohtapuolin mökille.sitä ennen käyn laittamassa uudet kukat vaimon haudalle.Mökille vien mennessäni muutaman maton,jotka aion pestä siellä.Nostaminen on minulle kiellettyä puuhaa,kai ne matot kuitenkin saan narulle kuivumaan.juhannuksena tulevat tyttäreni viettämään kanssani juhannusta,täytyy sitä ennen laittaa paikat kuntoon.Siivota,leikata nurmikko ja sen sellaista.Tällaisessa puuhastelussa aika kuluu ja mieli pysyy virkeänä ja myös voimat hiljalleen palautuvat.
Olin lavatansseissa lauantaina.En kovin paljon tanssinut,vaan hyvin kuitenkin "paikat kestivät".Menen vielä tänä kesänä uudelleen ,jos kunto pysyy tällaisena.Aina on kuitenkin tämä jos,jos. Hyvää juhannuksen odotusta kaikille.
aarsu | 18.6.2007 klo 11:34:48