Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Tämä minun viestini tulee kuin vastauksena sinun Linnu viestillesi. Jos aloitan uuden aiheen niin viestini hajautuu varmaan koko aihelistalle. Siis käytän "vastausta". Asiani koskee kuitenkin itseäni: Olen aikaisemmin kirjoittanut että piti tehdä autologinen kantasolusiirto, mutta keuhkokuvasta löytyikin 3 cm:n kokoinen "jokin", joka on ilmaantunut tammikuisen keuhkokuvauksen jälkeen. Keuhkosta on otettu jodi ja viety ao kohtaan johto jolla otettu koepaloja. "Jonkin" laatu ei ole selvinnyt ja niin odotan aikaa Meikkuun vielä tarkempaa (ehkä leikkaus tai koepaloja) tutkimusta varten. Plasmasytoosi keuhkossa on lääkärin mukaan hyvin harvinainen. Ja sitäpaitsi thalidomidihoidolla on ollut erittäin hyvä vaste. Voivoivoi vain! Ensin alkuun en muutamiin kuukausiin halunnut edes ajatella koko tautia puhumattakaan, että olisin sanonut sanan syöpä tai myelooma. Nyt olen helpottunut, kun lopulta menin cancer.fi:n sivuille ja löysin tämän keskustelukanavan. Toki toivotan äidillesi hyvää normaaliarvoista kevättä!
Kiitän kaikkia keskustelijoita tällä palstalla!
nikki
nikki | 25.5.2007 klo 11:07:03