Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Kivessyöpä ja BEP
Olen kirjoitellutkin tuonne miesten syövät osiolle, mutta siellä saa melko nihkeästi vastauksia. Avomiehelläni (23 vuotias)todettin kivessyöpä (non-seminooma)oikeassa kiveksessä kesällä ja se leikattiin heinäkuussa. Leikkaus onnistui hyvin ja itse kasvain saatiin pois. Mutta koska vatsan alueen imusolmukkeissa on etäpesäkkeitä (pieniä ja vain muutama) on jatkohoitona sytostaatit. Nyt ensi maanataina alkaa neljän jakson BEP TAYSsissa. Onko kenelläkään kokemuksia mitä olisi tulossa?Hiusten lähtö, pahoinvointi ja väsymys on nähtävästi melko varmaa. Avomiehelläni on vielä pitkät mustat hiuksen (muusikko), jotka laitoimme jo rastoille. Hän on pitkän aikaa jo halunnu kokeilla rastoja ja puhui minut ympäri perustelemalla, että minulla on sitten vähemmän siivottavaa, kun hänen hiuksensa lähtevät siisteinä paketteina. Tiedän kuitenkin, että hiusten lähtö tulee olemaan hänelle kova paikka.
- Kivessyöpä ja BEPVajavainen
- Re: Kivessyöpä ja BEPnuppu84
- Re: Kivessyöpä ja BEPVajavainen
- Re: Kivessyöpä ja BEPnuppu84
- Re: Kivessyöpä ja BEPÄiti Tampereelta