Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML ja KLL mulla on molemmat

Hei vaan!

Vastauksena sinulle: Lyp on ainoastaan lyhennhys sanasta luuydinpunktio (sorry vaan kun en kirjoittanut koko sanaa) Implantti on taas se kun puuttuvien hampaiden tilalle istutetaan uudet (ensin siis luuhun porataan kiinni ruuvi johon istute kiinnitettään) laitoin sen vain vertailun vuoksi, koska enemmän tuntuu että sattui hammaslääkärissä kun siellä tutkimuksissa, tosin ei voi kieltää etteikö olisi jälkeenpäin ollut särkyä mutta onhan noita särkylääkkeitä... mulla on siis toi diagnoosi ollut vuodesta 2006 ja käyn ainostaan kontrolliverikokeissa, mutta minulla onkin ns. helppo tauti ja voi olla ettei ikinä tarvii hoitaa... käsittääkseni noita imusolmukkeita tutkitaan kun jotain epäillään, ultrattu sinut varmaan onkin... Hyvää talvenjatkoa ja mahdollisimman hyvää vointia sinulle!
mami | 21.2.2010 klo 10:05:11