Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML ja KLL mulla on molemmat

Hei päivikki9!

Kuukausi on kulunut vastauksestasi minulle. Sain vihdoin itsestäni irti ja pyysin neuvosi mukaan omat potilastietoni hoitavalta sairaalalta. Kiitos neuvosta.
Sain sekä potilaskertomuksen, että tiedot kaikista tutkimustuloksista. Siinä näin ensikerran mustaa valkoisella, että minulla on diagnoosi sekä KML- että KLL-taudille.
Tällä hetkellä on lääkitys vain KML-tautiin, mutta pelkään pahoin että KLL-tautikin tarvitsee kohta lääkityksen. Nyt on suurentuneita imusolmukkeita kaulalla, solisluukuopissa ja kainaloissa. Tromposyytit olleet pitkään alle sata ja Hb 113, kun se terveenä ollessani oli 135-145 välilltä. Tiedän sen siitä ,koska olin ahkera verenluovuttaja.
Nyt jännään seuraavia verikokeita, ne otetaan tämä kuun lopussa ja lääkäriaika on Vappuaattona.
Saapa nähdä: "kuin ämmän käy", tuleeko lisää lääkitystä ja missä muodossa. Sille en voi mitään, että vähän pelottaa, vaikka pitäisi vain koko aika uskoa parempaa.
Tällä hetkellä mieliala vaihtelee melkoisesti.
Täytyy vain toivoa , että varaamamme lomamatka toteutuisi. Pääsisi pois kotiympyröistä ja osaisi ehkä viikon tai edes muutaman päivän olla miettimättä tulevaa. Pitäisi vain muistaa motto että: "eletään päivä kerrallaan".

Toivon sinulle päivikki9 ja kaikille palstalaisille mukavaa kesän odotusta! Kirjoitellaan: t: Arja
Arj&KML | 17.4.2010 klo 22:45:28