Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Selkä- ja jalkakivut vaan jatkuvat.Mielestäni kivut vaan kovenevat.Syön siihen Tramal nimistä särkylääkettä, Panacodista ei ollut apua. Benefossia syön myös, se taitaa olla kaikille myelooma potilaille vakiolääke.Zometaa olen saanut myös suonensisäisesti. Marevania en ole saanut koskaan.Varsinainen syöpälääkitys on nyt Thalidomi. Kortisooni tulee sitten mukaan jos ei Thalidomilla saada hyvää vastetta.

Pääsen jo ensi viikon tiistaina mangneetti kuvaukseen TYKS:iin.Hyvä, että kuvataan. Vaikka poliklinikalla lääkäri totesi vaivan olevan Iskias, niin luulen, että myeloomasta siitäkin on kysymys? Liikkuminen on tällä hetkellä hankalaa.Kivun vuoksi en pysty paljon kävelemäänkään.Hyvä, kun normaalit kotiaskareet pystyn hoitamaan.

Tälle palstalle kirjoittajista (Linnu,Annie,Kaihoneitok.ym .)on pajon myelooma potilaiden lapsia.Se on hyvä, että jaksatte olla vanhempienne tukena. Luulen ymmärtäväni myös teidän hätänne,kun luen kirjoituksianne. Itselläni on kaksi tytärtä.Päivittäin olemme puhelin yhteydessä ia melko usein myös tapaamme.Myös he odottavat aina hyviä uutisia,tällainen "takapakkia" meneminen tuottaa heillekin lisää murheita.
Jaksamista kaikille ja liikkukaa, liikkukaa kuka vaan vähänkin jaksaa.
aarsu | 27.9.2007 klo 17:03:43