Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Moi vaan kaikille!

Jännä lukee teidän kuulumisia, siis lähinnä noita nykysiä arvoja ja vasteita ja muita ihmeellisyyksiä. Mulla kun on sellanen olo että mut on lääkäri jättäny jotenki ulkopuolelle omasta sairaudestani, nimittäin noi vasteet ja FISHit ja muut on mulle täyttä hepreaa. Kuitenkin diagnoosista on tulee pian 3vuotta... Eipä oo kukaan vaivautunu selittämään mitä mikäkin tarkottaa vaikka oon kyllä lääkäriltä kysynyt. Leukkarit ja Hb nyt on toki selvät mutta siihen se jääkin.

Omituista ja pelottavaa myös kun alusta asti oon syöny gliveciä 400mg/vrk ja hyvin on kuulemma menny niin pari kuukautta sitten nostettiin määrä 600mg/vrk. Kysyin tietysti lääkäriä silmiin katsoen että minkä takia näin ja vastaus oli niinkin selvä kuin että "Vaste ei ole parantunut riitävästi". ????? Siis mitä?
Ja kysymykseeni mistä se johtuu, vastaus oli "Siihen nyt on monta vaihtoehtoa" Niin mitähän ne vaihtoehdot on?
Ja sillon alussa TAYSissa sanottiin et luuydinnäyte otetaan vähintään puolen vuoden välein ja silti multa otetaan vasta kolmas nyt 20pv. Aiemmin kun kysyin miks niitä ei oo otettu niin kuulemma ei oo ollu tarvetta.

Kauheen sekavaa, en mä ymmärrä mitään mitä tapahtuu, onko jollain muulla ollut näin "outoo"?

Niina82 | 12.1.2009 klo 09:55:45