Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KML

Kiitti teille kun jaksoitte vastata!

Kyllähän tää oliskin helpompaa jos olis edes vaikka se yks luottolääkäri, vaan kun ei oo. Tämä oikeasti ihana hematologi TAYSista joka diagnoosinkin kertoi,(ja on ottanut molemmat luuydinnäytteet) ei kai enää mua tuu tapaamaan kun asun nyt toisen sairaanhoitopiirin alueella. Toki Petri käy n.pari kertaa kuussa täällä meidänkin sairaalassa Seinäjoella mutta en sille enää tunnu pääsevän vaikka oon tehny selväks etten muita lääkäreitä haluais. Se lääkäri joka on mun ns.omalääkäri, on pois suljettu vaihtoehto, kerran kävin hänen vastaanotollaan ja sain itkien lähteä ulos, ei suostunut edes perusveriarvoista sanomaan muuta kun että kaikki on ihan hyvin. Vi...taa!!! Piti mennä sit hoitajalta kysymään edes leukkarit ja hb että edes ne sai tietää. Ja sillä lääkärillä oli se mun koevastauslappu siinä edessä pöydällä eikä voinu suomee puhua. Siis selkokieltä.
Nyt viimeksi kävin sjoella toisen tampereelta tulleen lääkärin vastaanotolla (tämän joka sitten nosti myös lääkemäärää ympäripyöreitä selityksiä käyttäen) ja hän kuulemma ottaa myös tämän tulevan luuydinnäytteen. Jostain syystä tämä "omalääkärini" oli vielä jonnekkin paperiin rustannu että se luuydin pitää ottaa nukutuksessa kun niin on ennenkin tehty. Wtf????Eipä kyllä oo nukutettu, ei sinne päinkään, ihan vaan puudutettu molemmilla kerroilla ja näytteet saatu ilman mitään ongelmia. Pitäis varmaan pyytää nähtäväks kaikki paperit mitä mun sairaudesta on ykskään lääkäri sanellu... Vois löytyä lisää jotain yhtä todenperäistä ja mieltä ylentävää...
Mutta kai tää tästä, ei voi kun toivoo...
Niina82 | 12.1.2009 klo 22:12:15