Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Whipple-leikkaus

Hei,
minulle on tehty samainen leikkaus joulukuussa -07 haimasyövän vuoksi. Nyt olen saanut viime syyskuusta lähtien Oksaliplatinia ja Xelodaa. Alussa minullakin hoidot menivät aika oireettomasti mitä nyt pientä puutumista käsissä ja jaloissa oksaliplatinin jälkeen, joka meni muutamassa päivässä ohi. Mutta nyt viime aikoina on alkanut esiintymään pientä kuumeilua Xelodan loppuvaiheessa, en tiedä johtuuko lääkkeestä vai onko pientä flunssaa (ei lääkärikään osannut sanoa) . Ehkä tuo sormenpäiden ja varpaiden pistely ja tunnottomuutta kestää nyt vähän pidempään kuin alussa. Kylmänarkuus on ollut ihan koko talven ajan. Pakkaseen ei oikein huvittanut lähteä, kun kasvot ja kädet alkoivat "puutumaan" heti. Nyt tietysti on helpompaa, kun ei ole kylmää. Väsymys on myös pikkuhiljaa hiipinyt osaksi elämää. Töissä olen vielä jaksanut käydä, nyt oli 9:s hoitokerta, että saapi nähdä kuinka tästä eteenpäin. Lääkitys on kyllä laskenut markkerit jo normaaleiksi ja TT-kuva on siisti, muilta osin paitsi maksa on alkanut rasvoittumaan lääkkeiden
johdosta.
Jaksamista ja voimia sinulle ja kaikille lukijoille!

Rile | 26.3.2010 klo 16:38:47