Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Glioblastooma temporo-occipitalis gradus IV?

Hei Hellu!
Et loukaannut minua.Minäkin samalailla ennen ajattellut..Mutta tammikuussa kun isä sairastui,alkoin lukea ja etsiä tietoa jostain että vain isä selvisi..Kaikki lääkärit minulle sanoi että hän ei selviä kauempi kuin vuosi.Mitä ne teille on sanonut? Siis minä en ainakaan uskoo suomen hoitojärjestelmä ollenkaan.
Siis sehän tarkoittaa että nämä hoidot suomessa on huonot jos ne lupaa elämisaika vain kuukausia.Mitä ne teille sanonut? Se ei riittä meille. Nämä suomen hoidot antaisi vain vähän pitempi aika elää ei muuta..ja sitä lääkärit sanoi meille silloin leikauksen jälkeen. Sitä varten alkoin ulkomaalta etsiä tietoa kun kuitenkin tiedän että sieltä löytyy enemmän jatko hoitomenetelmiä.
Tiedän että hoitoja on tosi paljon,siis vaihtoehtoja on monta.Suomessakin.Tiedän ihan hyvin sen. Mutta kuitenkin ei niin hyvä(siis uskon ainakin niin,sen kaikki mikä olen viime vuonna lukenut ja saanut selvä).
Tämä on myös vain niin,että kun löytyy joku hyvä lääkke, se ei ole heti sairaaloissakaan. Siinä menee monta vuotta (kymmeniä)ennen kun kaikki luvat ja paperit jne on niin valmis että siitä saa alkaa edes käyttää sairaaloissa. Tämä on ollut esille julkisuudessakin. Ihmisiä on parantunut siellä mutta ei tietysti kaikki.
Amerikassa on kuulemma parempi hoidot kuin suomessa esimerkissä.Mutta sitten ne hoidot on niin kallis taas ettei on varaa semmoiseen.
70% ihmisistä parantuu tämäpäivänä syövästa. Kuitenkin tiedän että tämä kasvain ei ole monta selvinnyt.Tai en tunne tai tiedän ketään.Tietääkö joku muu?Onko joku selvinnyt?Kauempi kuin vuosi? Lääkkettä tai hoitoja ei ole mikä saisi tämä kasvain pois. Kuitenkin tämä hoitomenetelmä saksassa.Kestää päivä ja hyvät mahdollisuudet parantua..En tiedä mutta halusin kuitenkin kertoa tästä hoitomenetelmästä.
Minun isä vielä voi hyvin. Eikä vielä tarvinnut jatkohoitoja ja kasvain ei ole näkykynt röntgenissä..Kuitenkin tiedän että kasvain kuitenkin voi olla piilossa jossain ja koska vain alkaa taas kasvaa..
Uskon että kymmenen vuoden kuulluttua on löydetty lääkke syöppää vastaan.
Voimia teille kaikkille!
nette | 22.10.2006 klo 14:46:18