Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Glioblastooma temporo-occipitalis gradus IV?
Kyllä lukee netissä.Vahingossa löysin se..Luin yksi lehti siellä luki just miten ne on saksassa löytänyt uusi hoitomenetelmä justiin tämä kasvain vastaan..Alkoin etsiä tietoa joka paikasta jne.Olen ollut yhteydessä lääkäri kanssa ruotsissa ja hänen mielestä tämä kuulosti aika hyvä.Minulla on saksassa myös kaveri mikä osaa puhua saksaa ja ollut yhteydessä saksan lääkärin kanssa.Tämä kuitenkin viellä uusi menetelmä ja ne valitsee ihmisiä sinne mukaan 18v-75v kokeilemassa sitä hoitoa.Pari vuotta siis vain ollut.Tiedot on englanninkielistä netissä.
Charite yliopistosairaala Berliinissä.Uusi menetelmä perustuu siihen että elimistön solut ja kudokset heikentyvät huomattavasti yli 40 asteen lämpötilassa ja ovat altiimpia lääkeaineelle ja sätyhoidolle.Ongelma on ollut lämmön kohdistaminen syöpäkasvaimeen ilman että terveet solut vahingoittuvat.Klaus Maiers Hauffin johtama ryhmä ratkaisi ongelman ruiskuttamalla potilaaseen rautaoksidihiukkasia sisältävän nestettä.Kasvain imee sokerilla päällystetyt nanohiukkaset sisäänsä, ja ne voidaan magneettikentän avulla lämmittää 45 asteiksi.Muu kudos pysyy norm lämpöisenä.Näin lämpökäsittely altistaa säteilyhoidolle tai lääkeaineille ainoastaan kasvaimen solut.
Tämmöistä olen saanut selvä..ennen ei onnistunut ja nyt pystyy niin tehdä.Ikä kuitenkin vain otetaan mukaan 18v-75v ikäisiä.
On minulla monta muita menetelmiäkin.Suomessakin löytyy mutta ei tämmöistä.Lääkäri saksassa kenen kanssa olen kirjoittanut osoitte on klausmaierhauff@bundeswehr.org
Kirjoita hänelle,niin hän kertoo enemmän.
Tai http://www.magforce.de/en/glio.html
Toivon teille kaikkia hyvää.Toivottavasti olen ollut apuna.T.Nette
- Re: Glioblastooma temporo-occipitalis gradus IV?miehen vaimo
- Re: Glioblastooma temporo-occipitalis gradus IV?nette
- Glioblastooma gradus IVkati72
- Re: Glioblastooma gradus IVmiehen vaimo
- Re: Glioblastooma gradus IVmiehen vaimo