Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Glioblastooma temporo-occipitalis gradus IV?

Hei hellu..
Hyviä uutisia minulla ei ole.Ei ollenkaan kiva kertoa että isäni kuoli tammikuun alussa..Kuitenkin tiedän että kasvain ei sitä tehnyt..Siskoni kuoli myös aivan yllättäen 31.12..Yöllä nukkuessaan..Vain nukahti pois..Ilman mitään..siis ketään ei voinut aavistaa semmoisesta.Varmaan sydän..paljon hänkin ollut huolissaan isästä..Kun isäni sai kuulla asiasta,hän lopetti syömään samana päivä ja myös lopetti puhua..Yritimme kaikki.Olin hänen viereen loppuun asti.En tiedä oliko se siskoni varten hän luopui..vai oliko paine aivossa.Röntgenlääkäri tutkinut kuvat ja sanoi että kasvain ei voinut tehdä tämä ja epäili paine..Mutta mitä se auttaa kun kaikki myöhästä.Tämä on ottanut kauheasti voimilleni.Ainoa siskoni noin nukahti pois ja sitten 7pv sen jälkeen isä.Miksi?Molemmat haudattiin sama päivä.Paljon olen itkenyt.Muistakaa kaikki että voitte kaikki voittaa tämä paha kasvain!Älä anna periksi..niinkuin isäni teki!Voimia teille kaikkille!Jos vain voisin auttaa.,
nette | 12.2.2007 klo 16:09:23