Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Miten edetä
Tutulta tuntuu.Voit lukea vanhoista viesteista ajatuksiani; miten ymmartaa sairasta. Miesystavani on ollut yli kaksi kuukautta hoidoissa kaukana kotoa. Ei ole halunnut etta menen tapaamaan, viestit ovat olleet todella niukkoja ja kysymykseni ovat vain aiheuttaneet hanet suuttumaan minulle. Olen pelannyt menettavani hanet. Han on jattanyt minut ulkopuolelle. Olen ollut pelosta kankea, mutta ei auta muu kuin kestaa. Onneksi tyo vie minulta suurimman osan energiastani, silla sain ylennyksen ja olen tehnyt ymparipyoreita paivia.Edella olevat vastaukset lohduttavat minua. Uskon, etta sairas on tahtomattaan itsekas ja haluaa suojella rakkailta tiedoilta, vaikka tieto auttaa minua ainakin sopeutumaan tilanteeseen paremmin kuin epatietoisuus. Ja luulen, etta sairasta koskee rakkaan ihmisen tuska niin paljon, etta sita on liian raskas kohdata, joten han yrittaa tavallaan eristaytya rakkaistaan.Vaikka se on vaarin kaikkia osapuolia kohtaan.Mina rakastan niin paljon, etta luotan siihen etta kun tilanne rauhottuu ja aikaa kuluu, ystavani pystyy ajattelemaan selkeammin ja kenties pystyy avautumaan minulle ja ymmartamaan myos minun tuskani, silla en voi ajatella etta sairaus erottaisi meidat, jotka niin paljon olemmme rakastaneet.
- Miten edetäPaul
- Re: Miten edetäasparagus
- Re: Miten edetäPaul
- Re: Miten edetäsalome
- Re: Miten edetäTuntematon uhka
- Re: Miten edetäasparagus
- Re: Miten edetäMiiru
- Re: Miten edetäsalome
- Re: Miten edetärakkausvoittaa(ko)