Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei.
Tulipahan kirjoitettua pitkä sepustus joka hävisi jollain kummallisella näppäimen painalluksella.On tämä tietotekniikka ihmeellistä ja kun ei ole käynyt kursseja.Mutta asiaan. Olen pitkälti samalla kannalla kun sinäkin. Teini-ikäisenä oli paljon yliluonnollisia kokemuksia. Vanhempana olen nähnyt enneunia. Sain tietää parhaan ystävätäreni tapaturmaisesta kuolemasta kaksi päivää ennen tapahtumaa. Näin että suustani lähti hampaat käteeni verisenä möykkynä. Kun tarkastelin niitä, havaitsin että ne ovat kaverini miehen erikoisen näköiset hampaat. Ja viime talvena näin unta, että pesin hampaitani ja peiliin katsoessani havaitsin, että ikenei olivat ihan mustat. Samassa tunsin että suussa on jotain ylimääräistä ja purskautin pyttyyn. Sieltä tili silkkaa verta. Eipä aikaakaan kun vävyni oli teholla henkihieverissä mutta saatoin lohduttaa tytärtä. Vävy ei kuole, hampaat eivät olleet irronneeet suustani!
Ja siten hyvä enneuni. Ennen kuin lääkäri soitti minulle että minulla on syöpä, näin unta että 36-vuotiaana kuollut isäni otti minut syliinsä enkä koskaan ollut kokenut sellaista ONNEA kuin siinä unessa. Siitä tiedän että selviän!
Mutta kuolemanpelkoa nämä eivät poista. Ainoastaan olen varma että elämä jatkuu kuoleman jälkeen. Kuka mulle kertoisi tulevista asioista jollei joku siellä toisella puolen. Ja huom: minua ei ole mielisairaaksi todettu enkä muutenkaan tunne itseäni yhtään hulluksi.