Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei.

Hei, en tiedä, pystyykö kukaan tuossa tilanteessa lohduttamaan, mutta toivoa on aina.
Eräs tuttavani kertoi 10-v sitten minulle, että hänen rintasyöpänsä on levinnyt ja lääkäri sanoi, että elinaikaa on 3 kk.
Hän ihan kelvollista elämää elää tänäkin päivänä lääkitysten avulla.

Me jokainen syöpään sairastunut olemme pohtineet kuolemaa ja minua auttoi kaksi asiaa: uskon, että päivämme ovat määrätty(olen fatalisti) ja uskon myös kvanttifysiikkaan, johon olen hieman tutustunut.
Yksinkertaistettuna uskoni mukaan on olemassa toinen ulottuvuus, johon siirrymme kuoleman jälkeen, koska energian häviättömyyden lain mukaan, meidänkään energiamme ei voi vain hävitä. Uskon myös, että sieltä toisesta paikasta pystymme mahd. näkemään tähän ulottuvuuteen, vaikka tässä maailmassa elävät eivät voi olla meihin yhteydessä.
Tämä voi kuulostaa ihan huuhaalta, mutta itseäni jotenkin lohduttaa, että pois menneet ovat kuitenkin läsnä (oli se sitten totta tai ei)

Ihan tieteellisesti on todistettu, että maailmankaikkeudessa on ns. pimeää energiaa n.70% koko energiamäärästä, joten MITÄ se mahtaa olla, kukaan ei tiedä.

Anteeksi pitkä sekava sepustus, joka tapauksessa rukoilen puolestasi, sillä joku sen toisenkin ulottuvuuden on luonut.
Voimahalit
t.m
maruska | 20.8.2011 klo 18:32:42