Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei.

Hei, Aurinko 12-nimimerkin käyttäjän kirjoitus 'pisti' minunkin silmääni. Ajattelin luettuani sen, että meitä on monenlaisia: jotkut ovat saaneet lahjaksi kirjoittamisen taidon, vahvan psyyken, hienotunteisuuden. Jotkut rakastavat latinaa, jotkut osallistumista ylipäätänsä. joillakin on yleissivistystä enemmän, toisilla taas jotain muuta arvokasta, koulutustasosta riippumatta.Joku saattaa olla tämän sairauden johdosta joutunut käyttämään jotain rauhoittavaa, joillekin itsensä ilmaiseminen on vaikeaa ja ehkä täysin uuttakin...Meitähän on ihan joka lähtöön. Itse opin sana onkologi vasta sairastuttuani rintasyöpään.Olen yleensä näitä keskusteluja seuratessani ihaillut ihmisten lämpöä ja sydämensivistystä. Nyt tässä keskusteluaiheessa on hieman uusi sävy. Nimimerkillä on niin helppo kirjoittaa, kukaanhan ei tiedä kuka olen...voisin minäkin kirjoittaa tänne loppuun vaikka vähän kiinaa, mutta kun en yhtään osaa! t. Strawberry
strawberry | 28.8.2011 klo 09:25:37