Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei.
Omatekoista analyysiäni.Siis, aurinko12 :).
:) tämä merkki tarkoittaa että on iloinen, on hyvä mieli.
Lääkärit eivät nykyään saa antaa elinaikaennustetta.
Kirjoittaja ei oikein tiedä miten suhtautua asiaan, mutta on iloisesti sokissa vieläkin.
Kuolema tuli jo? Senhän pitäisi tulla vasta puolen vuoden päästä.
Vaikuttaa koululaisen kirjoitelmalta. Keräilee erilaisia lauseita saadakseen kirjoitelman valmiiksi aiheesta, Minä sairastuin.
Tekee kysymyksiä ja saa sydämellisiä vastauksia. Ei kiitä niistä, eikä vastaa kysymyksiin.
Koululainen lukee vastauksia, hämmentyy ja hihittää kavereidensa kanssa mitä hänelle kirjoitetaan.... sehän oli vain harjoitelma ainekirjoitukseen.
Tellme, kirjoitat kuin lohduttaisit lasta. Kirjoituksestasi paistaa iloisuus, minun vaimonikin sairastui ja Arvo Ylppökin...älä välitä, ei se mitään.
Mistä tiedät osaako aurinko12 latinaa tai muuta maailman yleiskieltä?
Siinä kohtaa jäi koululainen ilman ohjeitasi.
Mutta, kerroit paljon itsestäsi kirjoituksellasi. Latinallasi haluat kertoa koululaiselle ja muille lukijoille (et minulle)et ole mikä tahansa mies, osaat latinaakin ja sillä yrität antaa painoarvoa sanoillesi ja tieteisuskottavuutta.