Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei.

Hei Aurinko, en tosin tiedä mikä on tilanteesi, saatko hoitoja? Jos jaksat kertoa enemmän täältä varmasti löytyy henkistä apua ja vertaitukea. Itse sain viime joulun aaton aattona tiedon sairastavani erittäin agressiivista levinnyttä syöpää mitä ei sen tiedon mukaan voitu leikata. Minulle heitettiin 8 viikkoa ja saattohoito ym. Nyt kuitenkin tilanne on se että minut on leikattu ja taistelu jatkuu. En tietysti voi koskaan tietää kuinka tässä käy, mutta kuka meistä voi. Haluan vaan sanoa että tunnen ahdistuksesi. Itse hain apua välittömästi joka puolelta, kirkolta, ystäviltä, paikalliselta syöpäjärjestöltä, sairaalan psykiatriahoitajalta ym. Jokainen tietää mikä on itselle parasta. Ja haluan sanoa että ihmeitä tapahtuu tänäkin päivänä.Itse olen siitä hyvä esimerkki, vaikka myönnän ettei se pelko ja epäusko ole poissa ja poistuuko koskaan kun on ensin saanut niinkin toivottoman tiedon kuin sinä ja minä, mutta yritä opetella elään jokaista päivää ja hakea siitä ne ihanat asiat ja samalla hae jostain se usko ja toivo että ei kukaan lääkäri voi tietää päiviesi määrää, vaikka ne joskus Jumalasta seuraavia luulevat olevansakin...Sanonpa vaan että et ole ainoa joka on tuossa tilanteessa...kunpa osaisin auttaa paremmin. Kirjoita lisää tänne niin itsekkin sain paljon rohkaisua näiltä kanssa sisarilta.
riitta47 | 19.8.2011 klo 10:56:26