Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!
Muistelen sitä ensimmäistä kertaa kun kävin kirurgin juttusilla tästä korjausleikkauksesta. Silloin kirurgi katsoi ensin vatsaani ja totesi minun olevan "kuiva" ja katsoi selkään ja käytti samaa nimitystä ja sanoi että selästä sitä ei ainakaan voi tehdä. Että vaikka kyseessä b-kuppi niin implanttia olisi aivan pakko käyttää. Lääkäri ei missään vaiheessa maininnut että terveeseen rintaan koskettaisiin ja se pienennettäisiin vielä pienemmäkis. mieskirurgi muutenkin "kehui" että pieni rinta on :D Tiedä millaisiin rintoihin on sitten tottunut ;) :DKatsoimme myös hänen kuva-arkistostaan "kuivaa" maratoonarin kuvaa. Hänellekin oli saatu rinta vatsasta niin kirurgi sanoi sen onnistuvan myös multa :) kenenköhän kuvaa (ilman kasvoja) teistä mä olen siellä katsellut..?
Nyt kun leikkaukseen mennään sillä tram-ajatuksella niin kirurgi kyseli että kasvaako karvoitusta napaan asti. Minä siinä ihan hölmistyneenä "että miten niin?" Ne kuulemma siirtyvät luonnollisesti siinä ihon mukana ja kasvaa rehottavat sitten rintamuksessa :D Onneksi ei ainakaan vielä ole sellaista, tosin tiedä sitten mitä aika tuo tullessaan. Brasilialainen vahaus sitten vaan rintamukseen ;) Siis kuten karvat, niin myös mahdolliset raskausarvet tulevat mukana.
Ja kerttulille tsemppiä :)
- Tram rinnan omistajat hohoi!!MissShadow
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!MissShadow
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!kevätmieli
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!iirisrukka