Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!
Heippa Karhutar !Minulle rakennettiin v.2003 LD-kielekkellä rinta ilman mitään silikooneja, koska en niitä itse halunnut, vaikka ensi suunnitelmaan plastikkakirurgi olikin suunnitellut proteesin.Yhteisymmärryksellä sitten leikkaavan kirurgin kanssa päädyimme leikkaukseen ilman mitään lisukkeita.
Rinnasta tuli upea, toinen rinta pienennettiin vastaavasti.
Toipuminen sujui hienosti ja muistaakseni hyvin pian olin jo sauvakävely harrastukseni parissa. Ainut ongelma oli neste jota kerääntyi poistetun selkälihaksen kohdalle ja jouduin käymään lääkärin luona poistattamassa sitä, mutta toimitus ei sattunut, enkä kokenut sitä mitenkään ongelmaksi, sillä olin todella onnellinen uudesta rinnastani.
Nyt edessäni parin vuoden päästä on sama juttu toisen rintani kanssa, sillä olen jälleen toispuoleinen.Hoidot alkavat 13.5. ja ehdottomasti olen hoitojen jälkeen valmistautunut elämäni toiseen korjausleikkaukseen, jotta aikaisemmin tehty upea rintani saisi taas kaverin vierelleen.
Tsemppiä ja aurinkoista kevättä !
T:Kerttuli
- Tram rinnan omistajat hohoi!!MissShadow
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!MissShadow
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!kevätmieli
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!Kerttuli
- Re: Tram rinnan omistajat hohoi!!iirisrukka