Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkaus
Hei!Mulla oli sytostaattiaika ihan mustaa..Olin sairaslomalla ja halusin silti töihin.Minulla oli kasvaimia monta 16 mm, 12, mm 10mm 3 8mm:stä ja useampia alkuja...ja syöpä ärhäkintä laatua.. Olin ihan pihalla aluksi. nytkään en ole halunnut tietää ennustettani..! mulla poistettiin kaikki imusolmukkeet kainalosta ja olen nyt käynyt kaksi kuuria lymfaterapiassa joka on vähän auttanut turvotukseen ja kiristykseen. sain hyvät jumppaohjeet, jotka ovat auttaneet päivitäiseen oloon.
Syön vain rasvaista kalaa oikeastaan vain siis lohta.Jos muuta lihaa niin kanaa ja kalkkunaa.. En syö mitään siasta tai naudasta en edes juustoa.juon kyllä 2 lasia rasvatonta maitoa päivässä. Muuten syön kaikkea täysjyvää ja ruista ja perunaa. Paljon kasviksia ja hedelmiä. Ruokavaliosta on pois kaikki kova rasva ja sokeri.Syön rasvana oliiviöljyä pari ruokalusikallista päivässä. Kaiken ruokani teen alusta asti itse niin tiedän mitä syön. Aika rankkaa on ollut ihmisellle joka rakastaa pihvejä ja muutakin hyvää ruokaa..
jos syö kalaa ,kasviksia ja ruisleipää ilman rasvaa niin kilot karisee varmasti...
En olisi 3 vuotta sitten uskonut, että miettisin miten saisin kiloja vähän takaisin...
Tsemppiä sulle, mutta valo vilkuttaa tunnelin päässä..hullua sanoa, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Nyt osaan elää tässä ja nyt!!
Jos haluat soittaa ja kysyä tarkemmin asioista voin laittaa sulle puhelinnumeroni. Pelataan näillä korteilla mitkä meille on jaettu. Mutta olen varma, että jokerikortti löytyy useilta meiltä!!!
- Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkausPipla Hörö
- lillukkatoukokuu6