Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkaus
Hei!Kiinnostavaa kuulla näistä korjausleikkauksista. Olen itse seurannut tätä palstaa sairaslomani aikana tiiviisti, mutta aloitettuani työt viime lokakuun alussa en ole täällä visiteerannut. Nyt kuitenkin alkoi taas kiinnostaa, kun ensimmäinen vuositarkastus lähestyy - se on kahden viikon päästä.
Kyllä tärkeät asiat on sairauden aikana ja jälkeen löytäneet paikkansa. Tuntuu, että turhat huolet ei enää tunnu oikeastaan miltään. Töissäkin on sama olo, ja työt sujuvat iloisella mielellä, vaikka hommia on ruuhkaksi asti koko ajan.
Niistä korjausleikkauksista piti kirjoittamani. Onko teillä kokemuksia tilanteesta, joka minua askarruttaa. Olen pienirintainen (tosi pieni-!), ja jäjelläoleva rinta on lähes ei-minkään kokoinen. On siinä mallia rakentaa uusi rinta poisleikatun tilalle!
Monet ovat kertoneet näistä omista jäljellejääneen rinnan pienennys- ja kohotuskorjauksista tekorinnan rakentamisen lisäksi. Entä tässä tapauksessa? Olen hiljaa mielessäni ajatellut, että jäljellejääneeseen rintaan voisi laittaa pienen korjausimplantin samalla, kun toinen rinta rakennetaan uudestaan.
Tiedän, että tämä kuulostaa turhamaiselta. Mutta jos rinnat ovat lasten jäljiltä 'hävinneet', korjattava rinta tulee takuulla olemaan isompi kuin vanha 'olematon'.
Taidan olla aika lailla terve tällä hetkellä, kun mieleni askartelee tällaisissa pinnallisissa asioissa. Sallin sen kuitenkin itselleni viime vuoden kokemusten vastapainona.
Lämpimiä terveisiä teille kaikille kohtalotovereille!
- Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkausjutta
- lillukkatoukokuu6