Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkaus
Moikka!mää en osaa tulkita tota listaa kenelle olen vastannut kenelle en.<mutta mulla on menossa aika kova prosessi, kerrottiin kuitenkin, että se on harvinainen.Tissit ovat samankokoiset. Mulla ei olle tuntoa kovin paljon ld_ rinnassa. Joillekin siihen saadaan tuntoa enemmän kuulin. terve rinta jota piennettiin kiukuttelee..vielä särkee, vaikka se on jo leikattu 10.3..toisen eli ld-nänni ei ole tarttunut kokonaan kiinni..silti envaihtaisi. Rinnat ovat kuin nuorella tytöllä ja uskon, että kyllä tämä tästä. Se irtoproteesi oli mulla ainakin aika hirveä..ei pysynyt paikallaan millään. Hikivesi lillui aina rintaliivin välissä.Sulkapalloa kun pelasin näin poikien teen töitä nuorten kanssa ,naamasta, että edellisen hypyn seurauksena proteesi ei saapunut takaisin paikalleen.Mulla iho kasvaa arpikudosta liiankin kanssa. en osaa sanoa miltä ne näyttää normaaleilla ihmisillä. Mutta silti olen edelleen tyytyväinen, että lähdin tähän leikkiin.
- lillukkatoukokuu6
- Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkausPipla Hörö