Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkaus

Minulla on vielä matkaa tuohon, olen vasta puolivälissä sytoissa, eli cef 3 x vielä jäljellä ja sädehoidot, sitten pitää joitakin vuosia odotella, meillä joilla on her pos , leviämisprosentti on kai suurempi jotenkin , eli lääkärit ei ota riskiä uusintaleikkauksesta kovin nopeasti.
Minulla leikatun rinnan sekä kainalonaluella hirveää kiristystä ja puristusta. Oliko sinulla mahdollisesti tätä, ja auttoiko uuden rinnan rakentaminen, esim jos kainalossa kiristi????
Minulla myös paino-ongelma eli ylipainoa on ja nyt kun on 3 x taxo takana, ja vatsa on tosi turvonnut, niin olo on todella ilkeä kokoajan. Miten onnistuit kilot saamaan pois, kerro vinkkejä mitä söit päivän aikana, jos saisin jotain napattua itselleni. Tiedän että nyt ei taida olla oikea aika laihduttaa, mutta syödä edes tervellisesti.
vita | 29.3.2008 klo 08:11:09