Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: LD-rinta ja toisen rinnan korotus- ja pienennysleikkaus

Moikka kaikki!!
Olin tänään saamassa nännin syyskuussa tehdyn rekonstruktion(LD-kielekkeellä)jälkeen. Sen verran tuosta itse leikkauksesta että olihan se iso operaatio ja toipumiseen kyllä meni aikaa. 7 päivää olin sairaalassa ja kyllä sitä aika uupunut oli kuukauden päivät. Kipuja ei juurikaan ollut ja haavat paranivat nopeasti ja arvet ovat nyt puolen vuoden jälkeen vaalentuneet aikalailla. Rinta on jo laskeutunut mukavasti, ei tosin ihan vielä toisen tasolle. Ja itse asiassa on erittäin nätin näköinen ja tuntuinen.Koska kuppikokoni on C, laitettiin korjattuun lisäksi implantti. Tuntoahan siinä ei juurikaan ole, eikä kait tulekaan, ainakaan ns. normaalia. No nyt on nänni paikoillaan, se operaatio oli ihan "pikkujuttu", puolisen tuntia kesti, ei sattunut laisinkaan mutta nyt kun puudutusaineen vaikutus lakkaa tuntuu pientä jomotusta. Kaikille niille jotka miettivät tätä leikkausta sanon että lopputulos on niin hyvä että menkää ihmeessä. Se on vähän niinkuin synnytyksen jälkeenkin, epämiellyttävät asiat unohtuu. Nyt eteenpäin rinnat rottingilla!!

Iloista kevättä ja aurinkoista viikonloppua!! t. Pörrö
pörrö | 4.4.2008 klo 17:32:42