Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kompressiohiha
Hei,Itselläni leikattu rinta 2011 ja hoitona koko arsenaali ja Arimidex , mutta hihasta. Olen käyttänyt tukihihaa sädehoitojen jälkeen päivittäin ja hanska oli käytössä reilun vuoden ja nyt en enää tarvitse sitä, työni on päätetyöskentelyä. Lymfahoidoissa käyn säännöllisesti vaihdellen 2 tai 3 kertaa kuukaudessa, minulla on maksusitoumus omasta kunnasta ja sieltä myös sain ensimmäisen hihan kanssa apuvälineen hihan pukemiseen, Easy-Slide Arm, vihreä liukuva kangas, todella hyvä hihan pukemisessa.
Hihan olen hyväksynyt osaksi itseäni ja kesäisin ja ulkomailla minua ei haittaa pitää lyhythihaisia puseroita, se kysyy ketä asia vaivaa, olen päättänyt.
Särkyähän on ja hankalaa tunnetta ja sormet ovat "pökkelönä", mitään raskaampaa ei voi nostaa, rajoitteita on mutta näin nyt mennään, eikö vain? Ei jäädä murehtimaan, huonomminkin asiat voisivat olla.
Aurinkoista kevättä kaikille!
- Re: KompressiohihaSikke
- Re: Kompressiohihasisar hento
- Re: Kompressiohihasisar hento
- Re: Kompressiohiha"Martta"
- Re: Kompressiohihamathilda
- Re: KompressiohihaMemmu66
- Re: Kompressiohihakukkamaaria