Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kompressiohiha
Olen elänyt hihan ja hanskan kanssa vuodesta 2003 - tiiviissä suhteessa! Aluksi ihan itketti, sittemmin jo naurattikin. Olen oppinut ajattelemaan kuinka hyödyllinen apuväline hiha on. Turvonnutta kättä on syytä hoitaa ohjeiden mukaisesti ja todella pitää hihaa kädessä eikä kaapin hyllyllä. Vaadi asianmukainen ohjeistus itsellesi!!!Olen käynyt säännöllisesti lymfahoidossa. Lymfa helpottaa kipuja ja poistaa kovettumia eli torjuu myös ruusun uhkaa. En tiedä missä vaiheessa hoitosi ovat: luonnollisesti sytostaatit ja sädetys provosoivat kättä.
Kun olet toipunut hoitovaiheesta pidä kunnostasi huolta. Olen nyt (vasta nyt!) laihtunut ja yllätys oli että käsikin oheni sentin!!
Uskon että hoitamalla tunnollisesti kättäni olen välttynyt komplikaatioilta ja turvotuksen lisääntymiseltä. - Hihoja pitää saada niin, että lenkin jälkeenkin saat kuivan hihan käteen!!
Tsemppiä sinulle! Alku aina hankalaa,mutta mehän totumme kaikkeen!!
- Re: KompressiohihaSikke
- Re: Kompressiohihasisar hento
- Re: Kompressiohihasisar hento
- Re: Kompressiohiha"Martta"
- Re: Kompressiohihamathilda
- Re: KompressiohihaMemmu66
- Re: Kompressiohihakukkamaaria