Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kompressiohiha

Heippa!

Minulla leikkauksesta kulunut jo vuosia. Hihan sain reilu vuosi sitten. Tulen toimeen melko hyvin pelkän hihan kanssa, se on nimittäin sellainen peukaloreiällinen, joka menee rystysiin saakka, ulkona käytän hanskaa sen kanssa. Kotityöt sujuvat ihan hyvin hihan kanssa, koska sormet jäävät siinä mallissa vapaiksi.

Pukemista tosiaan auttaa sellainen apuri, josta joku tässä ketjussa mainitsi. Itse en tiedä miten saisin hihan ilman sellaista paikoilleen. Kysypä sellaista paikasta, josta olet hihankin saanut.

Itse en ole vielä päässyt kaveriksi hihan kanssa. Kyllä se rajoittaa elämistä melkoisesti. Kunpa minäkin pääsisin siihen vaiheeseen, että viittaisin kintaalla ihmisten tuijotukseen. Kesä tosiaan on todella hankalaa aikaa. En osaa kulkea lyhythihaisissa ja kun muistelee miten kuuma oli viime kesä, niin tuskallistahan se oli.

Tänään luin artikkelin TEHY lehdestä joka päättyi näin......Kun potilas näkee vain sairautensa ja elämäntilanteensa hankaluudet, on tärkeää, että ammattilainen osaa asiallisesti ohjata ja antaa neuvoja, sanomalla vaikka näin: " Tämä rajoite sinulla nyt on, mutta siihen ei pidä juuttua. Sen ei pidä antaa rajoittaa enempää kuin se rajoittaa."

Aurinkoisia kevätpäiviä toivottelee Mathilda
mathilda | 29.3.2014 klo 18:08:01