Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kompressiohiha
HeiImunestekierron muutoksen johdosta turvotus on krooninen. Näin on minulle kerrottu. Ainakin pari vuotta on ennuste minulla käyttää hihaa ja hanskaa. Mutta kuten tässäkin, YKSILÖLLISYYS "ratkaisee".
Sain hihan ja hanskan 24.6.2013. ( rintaleikattu osapoistona 8.3.2013)
Kesähelle otti koville! Syksyä kohden helpotti.
Sain uuden hihan ja hanskan jo 20.11., koska ekat olivat jo liian löysät. Nämä HUSista. Nyt käynnistän kohtapuoleen kolmansien hankinnan perusterveydenhuollon kautta.Tukihihan kesto max 6 kk!!
Toinen hanska on tehty mulle mittatilaustyönä kuin myös hiha Saksassa. Hanska on tosi kireä. Oikeakätisenä eipä kädellä paljoa mitään voi tehdä. Yksin asuvana olen harjoitellut uudenlaista kodinhoitoa. Tietsikan käyttö lähes mahdotona hanska kädessä. Alkaa hiertää helposti mm peukalon tyveä!! Iho ei saa mennä rikki!!
Varaudu siis kuukausien/ vuosien käyttöön?? Turvotus voi vaihdella; joskus on vähemmän, joskus enemmän. Ennustaminen on kait aika mahdotonta!!
- Re: KompressiohihaSikke
- Re: Kompressiohihasisar hento
- Re: Kompressiohihasisar hento
- Re: Kompressiohiha"Martta"
- Re: Kompressiohihamathilda
- Re: KompressiohihaMemmu66
- Re: Kompressiohihakukkamaaria