Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunrungon syöpääkö, onko kokemuksia?
No hei!Jospa se sukupuolenvaihdos tässä pitäisikin tehdä. Tosin voisi tulla eturauhasvaivaa ;) Olen niin nuori vielä(26v) että uskovat että olen vielä lapsia tekemässä... Itsellä ei enään mitään haluja kun kaksoset on jo siunaantunu ja pelkäisin tämän sairauden vuoksi lapsia edes tehdä. Saisivat minunkin puolesta kohtuni viedä, mutta eivät ainakaan vielä tunnu ajattelevan sen olevan tarpeellista. Vaikka en lapsia tekisikään. Kurjaa kun lääkärit eivät ole samaa mieltä...
Minulla otettiin kokeita kun kuukautiset jatkuivat ja jatkuivat viikkoja. Tulehdusta oli myös emättimessä siihen aikaan. Runsasta oli se verenvuoto, lääkärikin sitä ihmetteli. Harmillista tosiaan ettei Papa kokeesta ole mitään iloa tässä sairaudessa.. Kivuliaat on ne kohdunlimakalvonäytteiden otot =(
Käyn seurannassa naistentautien syöpäosastolla, ja täytyy sanoa että en oikein tunne sinne kuuluvani =) Olen aina nuorin joukossa, ja eihän minulla sitä syöpädiagnoosia tosiaan vielä onneksi ole. Koko ajan sitä on varpaillaan ja seurailee oireita. Minulle on tehtykkin nyt neljä kaavintaa ihan lyhyen ajan sisällä kun poistavat limakalvoa. Sen verran tuntuu olevan äkänen sairaus, että vasta nyt neljännellä kerralla tuli "puhdas" näyte . Mutta sanoivat lääkärit, että mikään ei ole varmaa kun sairautta ei tunneta. Joillakin(näistä kolmestakymmenestä sairastuneesta) on muuttunut pahanlaatuiseksi, ja siksi olen seurannassa edelleen.
Tulipas taas sekavaa tekstiä. Mutta voimia sinullekkin kovasti. Itse olen kokenut töissä käynnin hyväksi tavaksi unohtaa syöpäpelon aina hetkeksi. Mutta myönnän että silti ajattelen asiaa päivittäin. On se semmonen peikko!
- kohdunrungon syöpääkö, onko kokemuksia?mammamuumi
- Re: kohdunrungon syöpääkö, onko kokemuksia?mamimemmu