Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunrungon syöpääkö, onko kokemuksia?

Hei taas, ja kiitos vastauksesta. Muistatko vielä, millaisia arvoja sait papakokeesta? Ja mikä oli levinnäisyysaste? kohdunkaulassa ainoastaan?
Joskus mietin, että jos se onkin kohdunkaulan syöpää, joka on levinnyt kohtuonteloon! On totta että tän jälkeen alkaa tuntua, että joka paikka on kipeä, ja aivan samoin ajattelen välillä, että tietty se levinnyt kaikkialle.
Olet vielä nuori, ikä lisää riskiä kaikkiin syöpiin. Itse ajattelin, että myöhään alkavat vaihdevuodet ovat ikään kuin nuoruuden merkki, mutta onkin riski kohtusyöpään!!!
Mitä sinulle tehtiin leikkauksen jälkeen ja miten voit nyt?
Toivotan voimia! MInä olen rukoillut muutenkin usein, etenkin lasteni puolesta, vaikka en mikään ns uskovainen kai olekaan silleen, että kulkisin siitä toitottamassa. On vain sellainen sisäinen yhteys johonkin itseäni suurempaan, sanovat sitä jotkut Jumalaksi.
Masentuminen kai se yksi seuraus on, ainahan epätietoisuus synnyttää stressiä ja stressi masentaa ajan myötä. Kun osaisi elää tätä hetkeä,nauttia kaikesta hyvästä sillä huomisesta ei tiedä ja eiliseen ei voi palata.
Joskus mietin, että elämä opettaa ymmärtämään sen syvyyttä, mutta... voisi tehdä sen hellemmin.
Lohduttaa ainakin, kun voi keskustella muiden kanssa. Kaikkea hyvää sinulle, muista että mun lääkäri sanoi, että suurin osa selviää!! Uskotaan siihen
mammamuumi | 14.5.2007 klo 18:12:48