Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: voimauttajia!
Tsemppiä ja kiva kun tänne löysit tiesi!Mä sairastan levinnyttä rintasyöpää. Diagnoosin sain 2.6.2013. Eka oli 6x docetaxeli ja kun vaste oli 101% , leikattiin helmikuun lopulla oikea rinta pois ja tyhjennettiin kainalo. Nyt saan hoitona xgeva pikki joka kuukausi+herceptin ja perjeta tiputus joka kolmas viikko. Nuo kaikki ovat lääkehoitoa, ei sytoja. Tilanteeni on onnellinen, mulla ei ole nyt mitattavaa syöpää. Keuhkojen nesteilykin on pikku hiljaa vähenemässä. Juuri tulin ulkoa ja kävelin koirien kanssa noin kilsan lenkin, kyllä otti koville, mutta tuli hyvä mieli.
Mutta hei, kun olin huonoilla päivillä, en kiusannut itseäni yhtään. Hommasin kaupungilta pyörätuolin. Sillä pääsin perheeni mukaan, kun jaksoin lähteä. Mies vei mua joskus vain plantageniin katseleen kukkia, tai tytär kierätti jouluna idea parkissa. Just eilen puhuttiin, että jokoos sen uskaltas palauttaa. Ja mikä upeinta, olimme perhelomalla Tunisiassa. En olisi kentällä jaksanut kävellä ja hotellin käytävätkin istuin tuolissa. Pyörätuoli toi mulle paljon vapautta ja hyvää mieltä.
Mutta aurinko paistaa ja kesä on tulossa. Kaikille jaksuja ja pussillinen hyvää mieltä!
Minna
- voimauttajia!Minnalla
- Re: voimauttajia!tissitön
- Re: voimauttajia!valpuri
- Re: voimauttajia!Karhutar
- Re: voimauttajia!Cinne
- Re: voimauttajia!Minnalla
- Re: voimauttajia!Cinne
- Re: voimauttajia!Sisko syksystä 2013
- Re: voimauttajia!runoilijatar