Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: voimauttajia!
Huomenta!Mä olen lähdössä töihin. Työ oli mulle se, joka diagnoosin tullen piti pään kasassa. Nyt mä olen löytänyt paljon asioita, joita voi tehdä huonossakin kunnossa. Kasvit, ne tarvii sua, muttei oo päivästä kii. Kun kiireet on ohi, koitan jotain ruokaa jos en tänään jaksa niin huomenna, sinä parempana päivänä. Tarkoitan, että huonon aamun sattuessa haetaan pitsa ja huomenna tehdään se "yrtti" lampaankare:-).
Tissitön, sun jutut kuulosti ihanilta. Mäkin oon haaveillut oppivani tekeen sitä pihaani mökillä kaikesta tuunaamalla. Mulla on yks tissi, joten kulkee se vanha tonkka munkin sylissä:-). Mulla on viimeinen rakennelta, kasvilava naapurin kuistin ikkunoista. Paan sinne pinaattia ja jotain muuta matalaa....
Aattelin talveks opetella kutoon jotain helppoo.....
Kiva, että laitatte kokemuksianne. Niin mä oon päättänyt muuten ostaa uuden sängyn, oikein moottoroidun parisängyn, jos syöpä herää. Me ollaan syövän kanssa eri vuorossa, syöpä nukkuu, mä en. Syöpä herää, mä käyn nukkumaan.
Ihanaa jotta ootte olemassa
Minna
- voimauttajia!Minnalla
- Re: voimauttajia!tissitön
- Re: voimauttajia!valpuri
- Re: voimauttajia!Karhutar
- Re: voimauttajia!Cinne
- Re: voimauttajia!Minnalla
- Re: voimauttajia!Cinne
- Re: voimauttajia!Sisko syksystä 2013