Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: voimauttajia!
MoiOlet kuolannut samaa ohjelmaa kuin minäkin! No, meillä syödään lammasta aika usein muutenkin, ja minun oma suosikkisekoitukseni lampaalle on:
5 kardemumman siemenkotaa
1 rkl korianterinsiemeniä
1 rkl fenkolinsiemeniä
1 tl anista
1 tl roomankuminaa
1 tl fariinisokeria
1 tl kokonaisia mustapippureita
murskataan morttelissa (tai monitoimitoimikoneessa, jos valmistaa isomman annoksen kerralla). Tämän kokoinen annos riittää yhdelle lampaankruunulle, joka on valmiiksi leikattu kareiksi. Marinoitumisajaksi riittää tunti, ja maku merisuolan ja grillin jälkeen on lakritsainen ja aromaattinen. Todellista suosikkiruokaa lohkoperunoiden ja vihersalaatin kanssa!
Minulle musiikki on ollut suuri voimautumisen lähde, ja usein kun olen yksin (niinkuin esim. autoillessani) ympäröin itseni musiikilla, jota kuuntelen monipuolisesti laidasta laitaan. Viimeksi haltioiduin koran soitosta, olen kuunnellut Ali Farka Touren ja Toumani Diabaten musisointia, joka on rauhoittavaa ja kaunista. Mutta myös bluesia - jota Farka Toure levytti Ry Cooderin kanssa.
Luontoa ja tanssia on turha kai mainitakaan. Niitä ihailen aina ja usein!
Terveisin
- voimauttajia!Minnalla
- Re: voimauttajia!tissitön
- Re: voimauttajia!valpuri
- Re: voimauttajia!Karhutar
- Re: voimauttajia!Cinne
- Re: voimauttajia!Minnalla
- Re: voimauttajia!Cinne
- Re: voimauttajia!Sisko syksystä 2013
- Re: voimauttajia!runoilijatar