Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: voimauttajia!

Hei,

minä saan voimaa liikunnasta, erityisesti tenniksestä. Nautin suunnattomasti, kun juoksen keltaisen pallon perässä, enkä mieti murheellisia asioita. Erityisesti iloitsen siitä, että alkavalla viikolla saan viimeisen cefin, siitä toivun varmaan viikossa ja sen jälkeen pääsen taas pelaamaan. Kesä on tenniksen kannalta kulta-aikaa, sillä voin pelata kesäkortilla niin usein kuin vain jaksan ja pystyn.

Hoitojen päätyttyä pääsen taas kuntosalillekin, joka on minulle myös pelastusrengas. Nautin suunnattomasti itseni "rääkkäämisestä". Talvella jatkan hoitojen vuoksi keskeytynyttä talvilajiani, eli taitoluistelua.

Tänään olen aloittanut puutarhatyöt, joista myös saan iloa. Mikä onkaan ihanampaa kuin tuntea mullan tuoksu ja kuunnella lintujen laulua, vaikka välillä satoikin vähän lunta.

Hoitojen alussa päätin ja lupasin itselleni, että hoidan itseäni mahdollisimman hyvin. Nyt kun en tarvitse kampaajaa, käyn sen sijaan kasvohoidoissa. Se on luksusta, ainakin minulle. Hoidan ihoani paremmin kuin koskaan aiemmin. Pukeudun myös huolitellusti, kiinnitän erityistä huomiota naiselliseen pukeutumiseen. Olen kaivanut esiin koruni, jotka ovat saaneet lojua laatikossa lähes käyttämättöminä. Kynteni lakkaan säännöllisesti, myös siksi, että lakka suojaa niitä, koska ne eivät nyt tässä tilanteessa kasva normaalisti. Haluan tuntea, että olen nainen, kaikesta huolimatta.

Yrttien kasvattamista en ole vielä kokeillut, mutta kun luin täältä siitä, niin luulenpa, että minäkin kokeilen sitä. Toinen uusi asia, jota aion tänä keväänä kokeilla on piirtäminen. Olen ilmoittautunut piirustuskurssille - saapa nähdä mitä siitä seuraa :)

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikki on mahdollista, jos vain itse haluaa, eli "jos tahdot, keksit keinot - jos et, keksit selitykset"

Cinne
Cinne | 4.5.2014 klo 18:27:49