Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitos
Kyllä saa olla iloinen ja onnellinen! Tulen juuri vastaanotolta, jossa ihana syöpälääkäri sanoi vastaanoton lopuksi, että hoidot läpikäytyään on vain ajateltava, että jatkaa elämää terveenä! Tuohon haluaisin ajatusten tasolla pyrkiä ja elää sen mukaisesti...vienee kuitenkin aikansa.Olen huomannut, että paras tapa minulle on olla oma itseni. Jos olen voimissani ja hurtti huumori lentää, se saa lentää. Jos taas on synkistelypäivä, nekin tunteet saavat tulla. Olen koettanut opettaa itseni, että minun ei tarvitse niin "paapoa" toisten tunteita - olen oma itseni. Myös perheeni esittämä mustahuumori on potkinut minua eteenpäin.
Lienee niin, että juuri ne henkilöt jotka ovat valmiita normittamaan sairastuneen käytöstä, asennetta, puhetta jne. ovat juuri niitä, joilla on itsellään vieras suhde esim. syöpään ja ehkä elämän vaikeisiin haasteisiin muutenkin. On niin helppo sanella, miten muiden tulisi elää, jotta ei tarvitsisi katsoa omaa elämää...
Kaikkea hyvää sinulle ja paljon iloisia ja onnellisia hetkiä!
- Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitosKristitty Lilja
- Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitosarpakuutio