Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitos
Aina on joku jonka mielestä olet liian iloinen, liian normaali tai liian surullinen. Kun ihminen sairastaa "julkisesti" niin kaikki heittävät kommenttejansa. Voi kun ihmiset osaisivat olla hienotunteisempia!Äitini kuoli lauantaina ja joku sukulainen oli tädilleni soittanut surunvalitteluja ja antanut ohjeena arkun ostoon, että neuvovat minua valitsemaan kaikkein edullisin arkku ja sitten itse koristelemaan sen hapsuilla ja ruseteilla. Arkun olin jo ostanut ja se oli niin pelkistetty kuin löytyi koska se sopii äidin ja minun tyyliini. Arkku oli kyllä se edullisin, mutta se olisi ollut valintani vaikka se olisi ollut toiseksi kallein. Tuossa esimerkissäni oli kyllä toinenkin ei-hienotunteinen eli tätini joka minulle tuota päivitteli, en olisi halunnut kuulla koko puhelusta mitään.
Me syövän kanssa eläneet olemme varmasti saaneet sen myötä elämänviisautta rutkasti. Iloitkaamme siitä!
- Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitosKristitty Lilja
- Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitoslouhinen