Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanut
Hei!Ihan ensimmäiseksi tsemppiä hoitoihin, niistä kyllä selviää.
minulla hoidot alkoi vuosi sitten. Minä kerroin siinä vaiheessa, kun menin mammografiaan, ja ohut neula näytteeseen, että epäily on ilmassa rintasyövästä.
Kun diaknoosia olin kuulemassa, vanhempi tyttäreni oli mukana, ja teini-ikäisille kerroin heti kun koulusta tulivat kotiin. Yhdessä itkettiin ja puhuttiin,ja aina on lupa itkeä jos siltä tuntuu, mutta kun se itku ei paranna, ei anneta sen jäädä päälle. Mennään eteenpäin, hoidot on hyvät, luotetaan,toivotaan, ja uskotaan tulevaan, kyllä kaikki hyvin menee. Ja on mennyt ihan ok. Minä itse koen että epätietoisuus rasittaa eniten, ja läheiset ovat olleet tukena sopivasti, kun ovat tienneet asian heti, on ollut ns.helppo sairastaa ja hoitaa itseään. Mutta me joakinen käsitellään ja suhtaudutaan asiohin omalla tavalla, ja varmaan löydetään se oma polku selvityä, ja käsitellä asiat.Ne tulee omalla painollaan, asioilla on tapana järjestyä.
Hyvää vointia sinulle,voima hali täältä!
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutkrookus
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutkuurankukkanen