Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanut
Hei, Bente!Kyllä pienetkin lapset kestävät totuuden, kunhan sen esittää oikein.
Minun lapseni ovat aikuisia, mutta minulla on myös kolme lapsenlasta,
tällä hetkellä 3, 7 ja 9v. Eihän sitä totuutta heiltä voinut salata,
joten tyttäreni kertoi lapsille, että mummolta(57v) leikattiin paha patti
rinnasta, ja mummo joutui sairaalaan. Kotiuduttuani kaikki halusivat
nähdä leikatun rinnan ja kainalon, hyväksyivät myös hiustenlähdön
alkujärkytyksen jälkeen.
Kerroimme, että mummolle annettiin sellaista lääkettä, jonka vuoksi hiukset lähtivät. Aluksi kaikki sanoivat yökylässä ollessaan, että laita
tukka päähän, koska muuten olet niin ruma. Heh!!! Nyt, kun en itse ole
tarpeeksi rohkea kulkemaan ilman peruukkia, samat pikku herhiläiset
ovat sitä mieltä, ettei enää tarvii käyttää sitä, koska mummolla on
jo hiukset. Ja se keskimmäinen niistä on "mummon hiusten rapsutin",
kun se peruukki näin kesällä on niin kuuma.
Lapset oikeasti sopeutuvat, meillä aikuisilla se sitten joskus
onkin hankalampaa,
voimia ja isoja haleja
lämpimästi Marke
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutkrookus
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutBente
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanuthalinalle
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutBente
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutmarkrani
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutkuurankukkanen