Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanut
Hei Elokuu62 ja krookus!Itse soitin miehelleni heti kun kuulin tuloksen, mutta kenellekään muulle en ole vielä kertonut. Lapseni on "herkässä" esiteini-iässä, ja päätin että haluan tietää hiukan enemmän siitä kuinka paha tilanne on ennen kuin kerromme hänelle. Minun (iso) pattini ei hälyttänyt mammossa eikä ultrassa, joten siellähän voi muhia vaikka mitä "pinnan alla"...
Ihmeellistä kuinka tieto syövästä on vaikuttanut, vaikka olen ennenkin kuvitellut osaavani elää hetkessä: nyt jokainen tavallinen hetki tuntuu ihmeelliseltä ja kaiken näkee ja kokee kuin ensimmäistä kertaa! Ei elämä ennen ole näin ihanalta tuntunut ;-)
Mietin tässä nyt muutaman vapaapäivän verran kuinka tulen asian kanssa kaapista ulos. Toisaalta olen samaa mieltä, että avoimuus on varmaan helpoin tapa elää taudin kanssa, toisaalta tuntuu että tämä on jokaisen kohdalla niin henkilökohtainen taistelu, että mitä vähemmän selitettävää oman lähipiirin ulkopuolisille, sen parempi...
Tämä on vielä niin tuore asia mulle, että otan nyt aikalisän muulta maailmalta. Lepään ja ulkoilen, annan kaikkien ajatusten ja tunteiden tulla ja mennä, kesän viimeisten hetkien lämmössä.
Onneksi on tämä keskustelupaikka ja paljon vertaisia kaikenlaisissa vaiheissa. On varmasti paljon asioita joita ei voi edes kuvitella tulevan eteen. Kanssamatkustajille kiitollisena,
Bente
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutkrookus
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutBente
- Re: Milloin kerroitte syövästä töissä/lapsille/jne.? kyselee vasta rintasyöpä-diagnoosin saanutkuurankukkanen