Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset ja - töissä !!
Minulla on ensi viikolla eka kontrolli sytojen jälkeen, jotka loppuivat lokakuussa. Ripset ovat tulleet takaisin ja hiukset ovat n. 1-2.5 cm, oman näköistä käkkärää, väri on vähän outo. Kunto on noussut uimisen ja lenkkeilyn myötä. Pari päivää olin tammikuussa poissa flunssan takia, oli kova nuha ja yskä, mutta kuumetta ei ole ollut, eikä mitään pahoinvointia. Turvotusta on vielä nivelissä ja joskus polvissa/lonkissa yöllä särkyä, varsinkin jos olen rasittanut niitä kovasti. Työssä olen jaksanut olla, vaikka hikipuuskat ja peruukin pyöriminen päässä vähän hankaloittaa.Toisinaan huomaan, että mieli on painumassa maahan, ei ole sitä otetta asioihin, kuin ennen sairastumista, käyn nyt jotain muutos/hyväksymis prosessia läpi mielessäni. Olen alkanut tyhjätä elämästäni pois jotain, tai niillä ei ole enää merkitystä, keskityn oleelliseen ja vain pariin asiaan kerralla. Vetäydyn mielelläni yksinäisyyteen, rukoilemaan ja mietiskelemään. Tietysti pidän kaikkiin läheisiini yhteyttä, nyt vielä enemmän kuin ennen. Vanhaa äitiänikin olen taas jaksanut hoitaa. Vaikka tulevaisuuden suunnitelmia ei vielä ole, niin olen alkanut odottaa kevättä, aurinkoa, mökille pääsyä, mullan tonkimista ym. Viime kesähän meni lääke/sairaala tokkurassa. > Tälläisiä aatoksia mulla, iloa ja voimia kaikille!
- Hiuksetkultsikki
- Hiukset ja - töissä !!Maarit65
- Re: Hiukset ja - töissä !!mollamaija
- Re: Hiukset ja - töissä !!teituri
- Re: Hiukset ja - töissä !!villasukka
- Re: Hiukset ja - töissä !!Maarit65
- Re: Hiuksetlinnunsilmä
- Re: Hiuksetkultsikki
- Re: HiuksetMaarit65
- Re: HiuksetTulevaisuus?
- Re: Hiuksetkesätuulahdus
- Re: Hiuksetmerike