Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset
Linnunsilmä, olen saanut näiltä sivuilta paljon apua. Viimeksi tänään rankan töihinpaluun jälkeen. Ja koko matkan ajan ekoista sytoista viime heinäkuussa. Kerran jopa mietin miten olisin pärjännyt ilman. Kaikille saa olla kurja, mutta erityisesti täällä. Ja tsemppiä tulee paluupostissa! Täältä saa myös hyviä vinkkejä käytännön kysymyksiin (kannattaa kysyä!).Olen myös puhunut paljon lähimmille, siitäkin on ollut apua. Mies, äiti, sisko, parhaat ystävät. Sekin kannattaa. Tai auttoi minua minun tapauksessani. Lapsillekin puhuin paljon siitä miten hoidot käytännössä etenevät (ihan kalenterin kanssa), en kuitenkaan kauheasti ole kertonut miltä ne tuntuivat.
Siis kremppaa on hoitojenkin jälkeen. Se yllätti minut. Nyt kun miettii, niin sehän on ihan loogista. Mutta taisin olla optimisti... Mutta eiköhän me olla kaikki, tästä selvitään!
t. Maarit
- Hiuksetkultsikki
- Hiukset ja - töissä !!Maarit65
- Re: Hiukset ja - töissä !!mollamaija
- Re: Hiukset ja - töissä !!teituri
- Re: Hiukset ja - töissä !!villasukka
- Re: Hiukset ja - töissä !!Maarit65
- Re: Hiuksetlinnunsilmä
- Re: Hiuksetkultsikki
- Re: HiuksetMaarit65
- Re: HiuksetTulevaisuus?
- Re: Hiuksetkesätuulahdus